نوع مقاله : مقاله پژوهشی
. (1391). بررسی عناصر و رویکردهای تبلیغات در جنگ های ایران و اعراب. فصلنامه تاریخ نامه ایران بعد از اسلام, 3(4), 167-187.
. "بررسی عناصر و رویکردهای تبلیغات در جنگ های ایران و اعراب". فصلنامه تاریخ نامه ایران بعد از اسلام, 3, 4, 1391, 167-187.
. (1391). 'بررسی عناصر و رویکردهای تبلیغات در جنگ های ایران و اعراب', فصلنامه تاریخ نامه ایران بعد از اسلام, 3(4), pp. 167-187.
. بررسی عناصر و رویکردهای تبلیغات در جنگ های ایران و اعراب. فصلنامه تاریخ نامه ایران بعد از اسلام, 1391; 3(4): 167-187.